Jul. 04, 2013

Nu har jag varit i gång o jobbat i drygt 1 månad! Det gick fort att komma in i att och är faktiskt ganska roligt.. trots att jag är sååå trött när klockan ringer 05.30. ;)

Men det blev en mjukstart, för nu jobbar jag bara nästa vecka med sen har jag 4 veckors semester. Det ska bli sköönt!
Vi har inte bestämt något vi ska hitta på! Men något blir det nog. Lite små utflykter o så.

Förövrigt var det idag sista dagen som William var på "dagis", så nu har han lite sommarledigt han med.
Det går super bra på blåbäret och jag är verkligen nöjd över att han hamnade där.
Han är även börjat känna sig hemma där med, för nu har han börjat testa dom ;-)

Men han är alltid glad när han är där och kallas deras lilla solstråle, känns ju bra o höra! :-)

Hur som haver så har vi firat sommarledigheten med att käka glass & våfflor. Gött.

Nehe, nog om det, vi hörs.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0