Stressad till max.

Har sjukt mycket att göra inför dopet på lördag.. 53 stycken blir vi allt som allt.
Sjukt. Nästa barn ska vi bara vara dom närmsta och sen kaffe på det.. puh stressad.
Viker servetter för fullt och även små lådor som jag ska ha, fick en idé från Ricky & Jennies bröllopsmiddag.
Har vikt 10 boxar och runt 30 servetter.. så har en hel del vikande kvar. Får se om jag hinner klart..

Måste även beställa smörgåstårta och doptårta, ska göra detta imorgon. Ringa prällen och vaktis.
Har ingen koll på hur många som går in i församlingshemmet, men jag hoppas att alla får plats.. annars blir det VÄLDIGT jobbigt, haha.

Tur jag har andra som bakar och grejar, hade ALDRIG hunnit annars.. suck.

Nåja, på tal om något annat..

Var på bröllopsmiddag i lördags för Jennie & Ricky.. jätte trevligt, god mat och William charmade dom flesta och var så snäll. Vid 00 åker jag och William till orrefors där vi ska sova, mattias vill gärna stanna en stund till..
Halv sex kommer han hem... blodig. Slagit i backen och skrapat upp hela ansiktet.. pannan, hakan, näsan och världens fläsklapp..

Så jag ser verkligen framimot dopkorten.......

Nu ska jag fixa iordning mig, vid 18 ska jag och Wille befinna oss i Flerohopp på middag med jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0