Men fy.

Så var det väll dags att återigen skriva ett inlägg.

Jag känner mig inte alls road åt att blogga längre. Känns som att jag är klar med DENNA bloggen.
Funderar på att starta upp en ny, då kanske man får lite lust till att skriva igen! Ska fundera på den karamellen. :)

Ikväll var William vakan i 4,5 timme innan han tillslut somnade, han envisas in i det sista, tur jag är liiite mer envis! :)
Han har fått bada idag och jag har även fått i han gröt nu ikväll! Lycka! haha.
Han har ju den senaste tiden totalvägrat gröt.. blivit jätte arg och bara gallskrikit så fort man kommer med skeden. Spottar och fräser och vill verkligen inte ha.. och man ska ju inte tvinga.. så han har levt på ammning på kvällarna.. vilket resulterat i en hungrig bebis som vaknar lite oftare.

Han är även vägrat mat också.. det är bara spagetti & köttfärssås som gott hem.. och kanske lasange.. det andra har han bara vägrat. Men fick i han fiskgratäng idag.. så det kanske har vänt. :)

Hoppas iallafall att han sover lite bättre nu inatt.. dessutom sover han ju i sin egen säng numera! Hurrey!


Fy fan vilken tråkigt inlägg.. och inga bilder. Detta är ju piss. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Blogga från minbebis i stället.

Där kan man blogga smidigt från mobilen med bilder och allt!

Jag använder ju aldrig datorn längre :-) hehe

2012-06-26 @ 08:54:56
URL: http://Minbebis.com/blogg/trollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0