Sovmorgon!

Sitter i soffan och har precis druckit te och ätit en macka.
Killarna ligger i sängen och sover en förmiddagslur. Dom var uppe tidigare än mig så jag fick sovmorgon till strax innan 09 idag, underbart!

Påsken är här och börjar lida mot sitt slut, vi har inte gjort så mycket. 
I fredags kom Mamma & P-G på besök så vi åt lite påsklunch. På kvällen gick Mattias på fest, så jag satt här hemma och kikade på tv. Festen blev dock inte långvarig för Mattias, för jag var tvungen att ringa hem honom vid tolv tiden för jag fick ett gallanfall som varade i över 1 timme, så när det hållt på nästan 50 minuter så ringde jag och bad honom komma hem. Hade så fruktansvärt ont denna gången, jag både kräktes och grät, vilket jag inte gjort innan. Dags att besöka doktorn tror jag allt. 

Nehe, ska väll passa på att göra mig iordning nu medans dom sover.. lite senare blir det påskmat i orrefors.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0