Tillbaka till verkligheten!

Har varit utan internet i 2 dagar! Bredbandsbolaget har haft ett driftfel som kallas duga.
Dom har hela tiden sagt en ny tid och inte har internet kommit tillbaka, lite smått irriterande!
Idag vid halv tolv kom det äntligen tillbaka! Vilken tur att vi inte har tv-kanaler från bredbandsbolaget!

Jag har precis skrivit i lite papper från försäkringskassan, en hel djungel! Hoppas då jag skrivit i rätt! Tycker det är så jobbigt med alla papper! Men förhoppningsvis så får jag pengar..

Idag är det onsdag och idag går jag in i graviditetsvecka 31! Hur sjukt är inte det? 69 dagar kvar till BF.. 69(!!!!) dagar.. det är ju fan ingentingt! Härligt att det går framåt iallafall! :)

Funderar på att låsa upp bloggen igen, iallafall till barnet kommit! Vi får se!

See ya later!



Bjuder på en liten bild! Här i vecka 30 (29+6)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0