Soon

Blev väldigt sent igår, kom inte i säng förens strax efter 01! Så idag sov jag lite extra länge (10.50), men man ska ju passa på att sova! ;)

Förövrigt så har jag börjat drömma väldigt mycket nu, om bebis och förlossningen. Inatt tillexempel så födde jag ut en ful hundvalp. Jag blev så ledsen, förbannade mig över den där hunden - men barnmorskan sa att om några dagar så kunde den kanske bli en bebis, om jag hade tur. Vi åkte hem, tomhänta, hundvalpen fick stanna kvar på BB för observation. Åkte tillbaka efter 2 dagar och inne på rummet låg en alldels ljuvlig liten bebis istället, men jätte mycket svart hår. Den bebisen var min, så från att ha kommit ut som hundvalp så blev det tillslut en bebis.

Ja, ni hör ju vilka sjuka drömmar det är, men jag antar att det hör till! ;)

Imorgon går jag in i vecka 30! Herregud, då är det ju bara 10 veckor kvar (+-0), det är ju helt vansinnigt!
Känns som att det nyss var den 18 mars när jag precis hade plussat - men icke! Tiden har verkligen rusat iväg! Så nu hoppas jag att de sista veckorna också springer på i samma fart!

Annars så har jag fått havandeskapspenningen beviljad! Så från 1 Oktober så kommer jag gå hemma - känns jätte skönt, men samtidigt lite drygt! Tiden går ju saktare när man bara går hemma. :)

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

haha visst är det lite läskigt när det knakar :P men då vet man ju att den rör sig lite därinne :)) Härligt att det blev beviljat, då kanske du har tid att ses någon dag sen innan bebis kommer ;-) Haha dom där drömmarna kommer jag verkligen ihåg, hel skumt :P

2011-09-13 @ 13:10:33
URL: http://emelienordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0