Höstmys!

Jag älskar ju hösten, tycker det är så mysigt att gå ut på promenader i höstkylan! Luften är så härligt frisk och alla färger är så fina.
Det som då suger allra mest nu är att man inte kommer ut på några promenader, för att man har så ont.
Idag är det lite extra eftersom jag jobbade igårkväll och så idag! Minsta lilla steg gör ont.
Plus att ljumskarna har börjat göra ännu mer ont nu, så det är ibland riktigt svårt & jobbigt att gå.

Som idag hade jag mer än gärna gått ut på en promenad, ser himlans skönt ut, trots blåsten!
Men idag går det inte, idag får jag bosätta mig i soffan.
Hade även behövt städa och plocka iordning lite, men jag orkar inte! Det suger!

Sååja - nu har jag fått klaga lite! Skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0