Vecka 35

Har precis tagit en liten svängom i duschen. Det börjar bli jobbigt att duscha, för det är jobbigt att stå länge, haha. Skulle vara fett nice med en duschstol. Och jag skulle behöva raka min ben, men jag orkar inte, eller snarare, jag kan inte. ;)

Strax ska jag diska och dammsuga av lägenheten, har inte orkat göra det i veckan så det är lite dammigt.
Senare blir det en tripp ner till stan med Jessica, ska se om jag hittar lite babykläder (nehe?), har kollat vad vi ska ha med oss för kläder till BB och inser att jag vill ha en vit body med. Har redan några, men inte i den minsta storleken.

Igår gick jag fram och tillbaka till stan, wiho! Jobbigt varé och lite sammandragningar fick jag allt, men inte så farligt.
Känner att jag verkligen behöver den där lilla promenaden, för det var himla härligt att komma ut och trippa lite.
När jag kom hem var mina fötter svullna och magen stenhård ;) Men den lille härjade vilt igår, rumpan ut och så en liten box där och en lite spark där. Känner mig lite mörbultad :)
Plus att när jag höll på att somna igårkväll så fick bebi världens hicka och blev väll sur över det så det var ett himla liv och buffande där inne, haha.


Igår var det onsdag och vi gick in i vecka 35 :) Vilket innebär ca 39 dagar kvar till bebi är beräknad.
Sjukt egentligen! Vad hände? det var ju nyss mars och var nyplussad. Man tror faktiskt inte att tiden ska gå så fort, men herregud, det gör den!
Det är nu de sista veckorna som är JOBBIGA, för man vill ju bara att bebis ska komma ut, så man får se hur den ser ut. Har den mycket hår?! vem är den lik?! Osv, man vill verkligen veta vem det är som gömmer sig därinne.
Två veckor till kan bebis stanna, sen kan den få komma! ;)

Färsk bild.
Vecka 35 (34+0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0