Lillpluttis

Idag var vi och hälsade på ute i Långasjö hos Linnea, John & lillplutten Hampus.
Fick bebismysa litegrann och guuu vad jag längtar nu. Vill ha min(vår) plutt här med NU.
Och vår pluttis blev nog lite svartis när jag bar runt på Hampus, för oj vilket liv han förde, bökade och grejade. Och när Hampus skrek eller gnydde så var det ett himla bökande i magen! ;)

Så om jag fick bestämma så kan lillplutten komma om typ två veckor då man anses vara fullgången.
ÅH vill inte vänta längre!
VILKEN DRYG MÅNAD DET KOMMER BLI!

Puss&kram! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Visst är det mysigt med bebismys? TRäffade på en 3 dagars bebis igår och jag kan inte fatta att saga varit så himla liten, sambon sa samma sak :P



Nu är jag ute här igen för nu har vi minsann internet ;)

2011-11-01 @ 09:24:18
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0