5 kg räkor beställt!

Har precis fått hem 5 kg räkor! :)
Var meningen att jag skulle cykla ner till jobbet för att hämta dom, men Sollan var så snäll att hon körde hit dom och att jag kan betala henne imorgon eller på fredag! Snällt!
För det är jobbigt att cykla och bilen är ju trasig.. eller konstig, så får ju inte köra den :(

Hur som helst, när jag väl fått hem räkorna var det ju bara till att dela upp de i lådor och så försöka få in de i frysen, inte helt lätt med tanke på att våran frys är överfull, så jag rensade litegrann - vilket behövdes eftersom jag hittade korvbröd från januari 2009, så tror nog jag skulle behöva rensa ur hela frysen :P

På tal om annat så är vi nu inne i vecka 33 =) Tiden rusar iväg och igår var det "bara" 8 veckor kvar till Bf, det rullar alltså på i en himla fart, snart är vi vid slutmålet, vilket känns extremt spännande! :)
På fredag ska jag/vi ner till Barnmorskan igen för att lyssna på hjärtat och mäta SFmåttet! Spännande! 

Nehe, nu börjar jag och lillkrabaten bli lite hungriga, får bli lax idag! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0