NOVEMBER! :D

Månaden November har äntligen infunnit sig.
Jag har nog ALDRIG längtat så här mycket till den tråkigaste månaden på året! :)
Men nu är den äntligen här och denna månad är det planerat att våran bebis ska komma!
Men man vet ju aldrig, om bebis tycker det är varmt och gott där inne i magen kanske den stanna till December! :)
Fast jag hoppas att bebis kommer lite tidigare, jag har bestämt 11.11.11 klockan 11.11, men vi får se om plutten vill lyssna på sin mamma och komma då! ;)

Klockan 1 ska jag till barnmorskan! Ska lyssna på hjärtljud och ta blodtryck och det gamla vanliga! Samt kolla hur bebis ligger om den har börjat fixera sig. Jag trodde ju att den hade det för det kändes så lustigt, men nu känns det som vanligt igen, så vi får se! Ska bli spännande!


Igår gjordes inte så många knop! Utan jag sov mest! Hade egentliten lite ärenden att göra på stan, men får göra det idag istället.
Så efter BM så blir det en tripp ner på stan för att träffa Rebecca och då ska jag leta efter en present till Jessica som fyller 20 år imorgon! Avslutar med att handla! Har ingenting hemma!

Och imorgon får jag mina pengar från FK! Skönt att det löste sig!
Men måste ringa till dom ändå och höra hur man ska göra med pappadagarna? är det papper som ska fyllas i där med? Åh varför kan det inte bara vara att få barn och sen är det klart? pengarna rullar in och man behöver inte skriva några papper! :)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0