20 November

Hey!

Kunde verkligen inte somna inatt. Sista gången jag kikade på klockan innan sömnen äntligen slog till så var den halv fem. Så drygt att inte kunna sova! Vet inte riktigt varför, men ingen ro i kroppen, trots att jag känner mig supertrött så gick det bara inte. Var uppe var tioende minut på toaletten också och att ha en aktiv nattbebis är inge roligt, ett himla bök och stök och tryck på min stackars blåsa.

Nåja, somnade gjorde jag ju tillslut och vaknade strax innan halv elva, klev då upp till att Mattias plockat undan i lägenheten, diskat och burit upp madrasserna! Då blev jag genast på bättre humör! :) Så nu är det bara att dammsuga litegranna! =)

Igår var vi inne i Kalmar, för jag skulle ha en symaskin, dom sålde ut på Media Market mellan 11 & 12, en symaskin för 399 kr och jag behöver ju inte ha någon avancerad grej, utan en enkel som det går att sy med. Sagt och gjort åkte vi in, var väll inne i affären vid 11.10, då var dom SLUUUT! Så jävla sugit! Så blev ingen symaskin, men har önskat mig en i julklapp, så man kan ju hoppas på att tomten kommer med en sån! :)


Idag är det den 20 November och alltså 9 dagar kvar till BF.. 9 dagar.

Tycker allt att den kan komma ut nu. Komsi komsi lilla bebis!

Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

bebis kommer nog snart , kanske dagen innan BF som Saga gjorde ;) det där med en aktiv bebis på nätterna känner jag igen , Saga började alltid vid 10 på kvällen och höll på halva natten , sen när Henke pratade på morgone innan han åkte så vaknade hon i magen ;-) haha .

2011-11-21 @ 08:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0