Fullt upp!

Gud vad trött jag är idag.. Zzzz..
Var uppe tjugo över sju idag eftersom jag skulle vara hos barnmorskan vid tio över åtta. Zzz..
Skulle göra ett glukostest för att se om jag har en tendes till att få graviditetsdiabetes!
Så efter ett stick i fingret fick jag sitta ner i väntrummet i TVÅ timmar och vänta..
Och jag ska även säga att jag kom på fastande mage, inte ätit på 12 timmar. Hua, kände mig svimfärdig när klockan äntligen blev tio och jag fick ta ett nytt test.
Jag har inte diabetes, men provsvaret var inte HELT okej! Så fick med mig lite information hem för att förebygga en ev diabetes.

Efter jag kommit hem har jag spelat the sims på Xbox för att vila & varva ner. Fick sedan ett sms av Chatarina.. hon undrade om jag kunde börja vid 14 istället för vid 15 för att det var någon granskning eller va det va. Så nu blev det lite bråttom, måste hinna laga mat och äta och fixa iordning mig. Hade egentligen behövt sova 30 minuter, men det hinner jag inte. Får väll nöjja mig med att jag slutar vid 21 ikväll iallafall.

Förresten jobbar jag bara ikväll & på torsdag kväll på detta schema! För på måndag börjar jag på mitt nya och min EGNA tjänst! Känns så himla bra! =) Kommer dock vara rätt trött, men vad gör la det! Underbart med en alldeles egen tjänst! =)

Och en annan grej med! Har fått tid för RUL (rutinultraljudet) nu, 1 juli! Känns som en evighet! Men det går nog fort! Längtar så!

Nehe, har inte tid att sitta här mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0