9 Maj!

Tog mig en rejäl sovmorgon idag, vaknade tjugo över nio! Himmelskt skönt!
Hade jag haft persienner som hade gjort det mörkt hade jag sovit ännu längre! :)
Sova är härligt! =)

I torsdags var jag & Linnea i Ullared! Gick fint! Men hittade inte sååå mycket! Men blev iallafall två påsar med mig hem! Och någon tusenlapp fattigare! Men det är alltid kul att åka dit! Dessutom var det inte så mycket folk, så det var super! :)

Har dock haft väldigt ont i ryggen efter Ullaredstrippen och i lördags var det så illa att jag helt enkelt knappt kom upp ur sängen! :( Har aldrig i hela mitt liv haft så ont i ryggen!
Men på söndagen var det som bortblåst.. nästan! Hade lite lite känningar, men inget som jag störde mig på. Sjukt att det kan ändras så fort?!

Imorse åkte Mattias till Borås för ett par dagars arbete, var visst sista veckan nu! Så nästa vecka skulle dom till GBG! Skönt att det inte är sååå långt bort iallafall! :)

Just nu längtar jag till min semester! Kommer bli så skönt.. och jag och Mattias kommer förmodligen få 2 veckor ihop iallafall! :D Får se vad vi hittar på!

Nehe, nu ska jag inte uppehålla er mera! :) Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0