Vårpuss!

Klockan är 12 och jag har städat klart! Wiho, vad härligt!
Min tvättid börjar dock nu, så har lite kvar att göra. Men eftersom det bara är en eller två maskiner så är det färdigt om ca 40 minuter. Fint.

Efter jag tvättat ska jag träffa Jessica och vi ska luncha på stan! Var ett tag sedan vi träffades, så ska bli trevligt! =)

Igår tog jag upp ett paket kräftor!! Mmmm så gott! Så det ska jag äta ikväll!
Nu i förmiddags var jag ju tvungen att smaka en (har ju inte smakat av de jag kokade, haha). Åh så gott det var.. jag som bara skulle provsmaka käkade fem stycken, haha. Men underbart gott! Har varit så j-vla sugen på det ett tag nu, såå jag kommer verkligen NJUTA ikväll! Mums mums mums! Lyx!

Nehe, ner med tvätten nu, sen kika på BB.

Vårpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0