Typiskt!

Tjosan!

Är så trött så trött.. skulle kunna sova en hel dag tror jag minsann.
Strax innan sju slog jag upp ögonen och var minsann pigg. Hade dessutom tvättid vid sju så det var bara att pallra sig upp.
Mattias gick upp runt halv åtta och vi kikade på Vakna! tillsammans.
Vid niosnåret åkte vi till kvantum för att handla och på hemvägen så skulle vi till bilprovningen och besikta om bilen.. fort och smidigt..

Kunde vi tro ja.. vi kom helt enkelt inte därifrån, utan fick körförbud på bilfan.
"kontrollanten" gjorde bromstestet och en bromsslang? gick sönder, så bromsarna slutade funka. Jiho!
Men det andra såg iallafall bra ut, de som vi kom för att ombesikta. haha.
Som tur var så kom Esa och körde oss hem, så vi slapp gå med all mat..

Nu har jag precis käkat, mattias lagade mat till mig eftersom jag snart ska åka och jobba, själv ska han grilla.. ÅH är så avundsjuk! Vill också ha grillat!
Ja, som jag sa innan ska snart iväg och jobba, börjar vid fyra.
Har sedan delad tur imorgon och dagtur på söndag.
På måndag kommer jag var DÖD vill jag meddela er.

Tja'rå!


~Ser fram emot 8:onde April~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0