Trötter

Puh vad trött jag är! Lägger jag mig ner på den allt för inbjudande kudden så somnar jag inom 5.
Jobbade till 14 (14.30), det var glidartorsdagen idag. Plus att Patrick var med också! Så vi bakade muffins och försökte få ihop någon snygg servettvikning, vilket gick åt helvete, lekt med bollar och rökt.
Okej, jag har inte rökt, jag är bara med och får lite passiv , inte helt fel!  ;)

Yeye, jag har iallafall hunnit äta lite nu, blidde en köttbullemacka, smarrigt!
Har plockat undan i köket och ska snart (när det är pause i PR) plocka undan lite i sovrummet & vardagsrummet. Får se om jag orkar dra igång snabelsugaren. ;)

Mattias kommer hem om drygt 1 timme :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0