Soooooool!

Underbara väder!
 
Skulle verkligen behöva tvätta mina fönster, herregud så smutsiga! Meeen så trist, det är ju inte det första man vill göra när det är fint väder. Men får se hur jag gör. Mina nya gardiner har kommit också, så jag kanske ska sätta upp vårgardinerna nu? alltså när jag tvättat mina fönster? (intressant vetande för er, I KNOOW!).

Vaknade strax innan nio idag av att Mattias skickade sms. Gick upp kollade de sista minuterna av Vakna! Sen blev det frukost, ägg, rostat & jucie! möms. Dille på rostat bröd just nu!
Nu rullar Rachel Ray på tv:n och jag står inför ett dilemma, tvätta fönster eller ut på en prommis?
Hatar val, speciellt så svåra val, haha!

Nåja, ha en underbar dag. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0