28 Mars 2011

Herregud, har verkligen inte gjort ett piss idag! Sov till nio?! Whaat, när hände de sist?
Grymt skönt var det iallafall!

Sen har jag inte gjort något nyttigt alls, men kan vara skönt det med.
Men det är ju måndag, vilket betyder att jag borde städa upp efter helgen (Mattias!).
Så får väl ta tjuren vid hornen och sätta igång, på med lite tunggung och digga.

Har förövrigt FÖRBANNAT jävla ont i mitt öra :( Tror hela hörselgången är svullen, gör t.o.m ont när jag går.
Men har lite medicin hemma, så har tagit det igår och idag. Går det inte över inom ett par gånger får jag väll ringa läkaren. Mega suck!

Måste även käka litegranna, har inte hunnit (hahahaha) men det, bara käkat frulle än så länge.
Men har inte riktigt någon matlust, men så kan det vara ibland! ;)

~Pirrande känsla det där!~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0