Så sakta!

13 Juni 2011

Efter en jobbhelg så är jag helt slut, min rygg är kaaaoz och lägenheten är kaos.
Idag sov jag till halv tio, super skönt! Låg kvar i sängen till halv elva och bara slappade!
Väl uppe så tänkte jag ta tag i städningen, men har inte kommit så långt än. MEN jag MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE!

Tycker att tiden går förbannat sakta just nu. Vill bara att det ska bli 1 juli.
Idag är jag lite nojig, känner mig hur Ogravid som helst, blä! Men antar att det är "spökveckan".
Och eftersom jag inte VET hur saker och ting ska kännas så känns allt bara lustigt.
Jag vet inte om det är sprattel eller om det bara är tarmar i ofas. :P

Har aldrig nojjat innan i graviditeten, så någon gång ska väll vara den första!
Hoppas det går över tills imorgon bara, orkar inte gå runt och nojja!

Ne, nu ska jag börja städa.

Btw, ett STORT grattis till Emelie som fick sin efterlängtade lilla bebis härom dagen! GRATTIS GRATTIS!! =D


Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

tack söta du =)) såg bilderna i inlägget ovan, nu börja det synas, mys =))

2011-06-17 @ 09:52:58
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0