21 Juli

Vilket höstväder det är ute!

Livet rullar på som det ska, den lille sparkas som bara den. Imorse såg jag en spark även på utsidan, coolt!
Igår gick jag in i vecka 22 så tiden rullar ju verkligen på! Snart är vår lille bebi här! :) 4 månader kvar, 18 veckor kvar, 131 dagar kvar... Herregud, det är ju ingenting!

Semestern har annars rullat igång, men vi gör inte så mycket, mycket pågrund av det tråkiga vädret! Vi har inte direkt planerat in något, men jag hoppas att vi kommer iväg på en liten tripp, funderade på att åka till helsingborg någon dag och åka över till Danmark! Men vi får se! 


Kommentarer
Postat av: Nina

Mysigt!! :) längtar tills jag också kan känna våran Lill*

men tiden rusar ju iväg så jag är nog snart där;)

2011-07-21 @ 16:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0