Uppe med tuppen, typ.

Idag är jag då uppe med tuppen (mja, nästan iallafall). Gick upp mellan halv nio - nio.
Hade tvättid idag mellan 7 & 12, men eftersom jag bara hade två 60-tvättar så började jag tvätta lite senare. Visst var det rolig och intressant information från min sida? Jovars.

Hade tänkt att greja lite här hemma (det tar ALDRIG SLUT). Men nu ser det ut som ett bombnedslag igen. Hade ju dessutom tänkt att vädra ut hela lägenheten, men känns inte så roligt när det är minusgrader ute. Vill ha plus och sol! =) Hänga upp gardinerna ska jag göra idag iallafall och lite annat smått och gott.

Är ledig idag med, überskönt! :) Men imorgon drar helgpasset igång! Då blir det fullrulle igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0