Sovmorgon på en måndag! Fina grejer det!

Hallå i vardagen!

Idag skulle vardagen sätta igång, hade ställt klockan på 8, dels för att jag skulle tvätta sängkläderna som jag inte hann eller orkade göra igår. Var dock vaken alldels för länge inatt, så när klockan ringde stängdes den fort av och vi sov vidare. Klockan var närmare 11 när vi vaknade till liv. Men visst, det är härligt med sovmorgon på en måndag!
Dessutom åker inte Mattias förens imorgon och jag jobbar ju kvällen idag, så det gjorde väll inte så mycket.
Det svåra bli därimot att somna ikväll då både jag & mattias ska upp tidigt imorgon.

Hur som haver, har precis tryckt i mig två knäckebröd och diskat. Ska försöka dammsuga lite och bädda till sängen. Hade även tänkt att få upp de andra gardinerna idag, men får se om jag hinner, vi ska ju även iväg och handla & laga mat innan jag börjar jobba vid 16.

Fint hörrní.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0