Skvallertanter

Godmorgon!

Steg upp strax innan halv sju idag. Har duschat och ätit frulle nu.
Just nu sitter jag och kikar på Vakna! med the vocie! Så bra!
Känns som jag hunnit med hur mycket som helst nu på morgonkvisten, kanske ska man alltid gå upp 1½ timme inne man börjar jobba. Pyttsan, har jag glömt imorgonbitti. =)

Börjar som sagt jobba vid 8 idag, riktigt lyxigt! Efter jobbet ska jag till Jessica, vi ska äta lite och sedan åka till orrefors en sväng var det tänkt. Jessica ska förmodligen övningsköra, hehehe.

Igår bakade jag bröd, grahamsbullar, blev supergoda faktikst riktigt nöjd. Det är mycket godare med bakat bröd än köpebröd, så för la börja baka lite då och då. :)
När degen stod på jäsning igår kom Jessica och Hannah förbi en sväng, trevligt! Hannah ska snart ha bebis, så hon hade en mysig bebismage! =)

När Hannah åkt hem så stannade Jessica kvar, vi käkade nybakat bröd och skvallrade. "har du hört att.." "visste du att.." osv, vi är otroliga! Haha.

Nehe, nu ska jag avrunda, vi hörs kanske ikväll. Ha en trevlig dag!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0