Morgonrubrik!

Godmorgon!

Ännu en tidig morgon, men somnade rätt så tidigt igår, så är ändå rätt så pigg. Men man hade ju faktikst inte tackat nej till att sova vidare. Men det får gå.
Idag jobbar jag till 15 och efter det så ska jag laga mat, tvätta, diska och städa. Eller ja.. iallafall de tre första sakerna! :)

Igår efter jobbet så väntade jessica på mig, så vi for ner till stan och shoppade lite grejer. Fint! Sen hämtade jag ut en paket från Ellos också! Superbra Pall fick jag på köpet. :)

Förövrigt var det någon som undrade om inte Mattias kunde bre sina mackor själv - visst kan han det. Men jag vill göra det och sen är det ju alltid mycket godare när andra gör, än när man gör det själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0