Jobbvecka!

God eftermiddag!

Var riktigt segt att komma upp imorse ska jag säga er!
Men efter en delad tur så är man helt slut. Så hade ju verkligen sett framemot min lediga dag imorgon..
men vad händer då? jo bemanningen ringer "vi har jagat folk överallt, men vi får inte tag på någon, kan du jobba dag imorgon?". Så det var bara att ta på sig det jobbet.
Men sen bytte jag till mig kvällen istället, så jag får lite sovmorgon! Så jobbar 15.30-22.
Sen jobbar jag ons,tors&fredag sedan är det HELG! Underbart! Lovley! Kärlek! =D
Så allt som allt kommer jag jobba Lör-fredag! Grymt jobbigt.

Men nu är jag iallafall hemma, var och handlade lite efter jobbet. Så nu ska jag börja städa litegranna innan jag sätter igång med maten, har inte riktigt bestämt mig för vad det blir, antingen ytterfile eller kotlett. Vi får se. Något blir det iallafall.

Nehe, plikten kallar. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0