Fortsättningsvis

Några gardiner har jag inte hunnit med att hänga upp, men det får bli på onsdag. Då jag bara ha mötestid.
Förhoppningsvis är det fint väder då med, så jag kan vädra lite i lägenheten. Vore ju fint med lite fräsch luft ;)
Har mina funderingar om att bygga någon slags myggdörr till balkongen, så man kan ha den öppen utan att en massa katter ska envisas med att gå ut när dörren är öppen.
Det vore ju inte så svårt att bygga en sådan? eller hur?

Nu har jag precis käkat, blev lite skinksås & pasta. Om en liten stund ska jag ta på mig ett par andra brallor och sedan åka ner till kvantum (yeah love kvantum) och handla lite till mattias, eftersom han åker imorgon.

Sen funderar jag lite på VARFÖR jag i allsindar gav Mattias ett munspel i julklapp? Trodde aldrig att han skulle spela såhär mycket?! Varje dag sitter han med det där munspelet, nåja tur att han spelar ett par truddilutter som man känner igen och inte bara spelar på måfå, hade varit ännu hemskare.
Men jag som verkligen gillar frid, lugnt & tyst.. så köper jag ett munspel? Jag får väll skylla mig själv! :)

Vi hörs. Tjarr´å!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0