9 Januari 2011

Sista dagen innan vardagen kommer igång. Mattias börjar jobba imorgon och jag kommer åter bli ensam i veckorna. Men det har jag funkat innan, så det ska nog funka nu med!

Jag längtar till våren, tills solen börja skina, träden blir gröna och blommorna kommer fram. Jag längtar efter den första vitsippbuketten, att få tvätta fönstrerna, att kunna ha balkongdörren öppen en längre stund, att kunna sitta på balkongen och njuta. Jag längtar! Januarimånad är så lång, så grå och så himla tråkig. Men bara den månaden är över, sen går det fort. :)

Förövrigt så tvättar jag just nu, ska se om orkar dammsuga lite med. Ska även iväg och handla senare. Like you care. Damn!

 


Bjuder på lite sommarbilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0