Tidig kväll

Herregud, är verkligen helt jävla slut.
Tror dessutom jag håller på att bli sjuk, lagom till helgen och min ledighet. Underbart!
Fryser, ont i halsen och snoret rinner så får väl kurera mig med lite honungsvatten och ligga under en filt!
Men jag har inte tid, har lite att styra med.

Nu ska jag först och främst steka ett par korvar till mattias, sen ska jag bre hans smörgåsar, sen in i duschen, sen blir det slapp hela kvällen. Orkar ingenting. Imorgon blir det upp tidigt igen, typ 6.. ska åka buss in vid 07.07, tänkte först ta bilen, men eftersom jag inte gillar att köra så blir det buss + att jag inte känner mig kry, så tänkte smitta ner folk på bussen! :)

Nåja, ska greja med det jag ska göra, blir en tidig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0