Strålande sool!

Lördagmorgon - strålande sol!

Godmorgon på er.

Ute skiner solen, det är -4 och ser allmänt härligt ut!
Funderar på att gå till jobbet, men blir jobbigt ikväll när jag måste gå hem, då är det inte sol och förmodligen kallare. Hm, vi får se.

Jag har iallafall varit uppe sen 10, varit en orolig natt. Så har inte sovit alls bra, somnade först vid tjugo i ett, vaknade vid två, somnade om, vaknade vid kvart över tre.. och efter det inte sovit sen klockan halv sju.
Så ikväll vet jag en som kommer däcka gott i sängen!

Nu har vi fått det nya schemat! Hade tänkt ta hem det igårkväll och studera det lite närmare! Men jag glömde det, typsikt! Men jag kollade lite igår och jag tyckte det mesta såg faktiskt bra ut! Skönt att slippa varannan helg iallafall! Wonderfull! Ska förska komma ihåg att ta med det hem idag och studera det lite mer ingående!

Nehe, nu ska jag slänga på mig ett par strumpor, föna håret, göra en matlåda. Sen är det nästan dags att bege sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0