Sjuk!

Godmorgon!

Hade tänkt att jobba idag, eftersom jag igår kände mig rellativt pigg.
Men när jag vaknade imorse vid kvar över fem/halv sex, så kändes det som att jag var tillbaka på ruta ett.
Men jag hade ändå tänkt att 'jag går upp, kanske blir jag piggare när jag kommit upp'.
Det kunde jag ju tro. Febern har kommit tillbaka och hostan tar nästintill död på mig. Piss me!
Sjukanmälde mig nu imorse och sjukanmälde mig även imorgon så jag verkligen kan vila upp mig!
Hoppas bara att jag är piggare till onsdag då vi i gruppen ska ut till MS i Trekanten på Iransk middag.

Nu kollar jag på vakna!, dricker te och kurar under mitt täcke! Kommer nog somna om snart och sova länge, det är väll det man behöver när man inte är pigg.

Om jag orkar ska jag plocka in & stryka tvätten och plocka undan lite här hemma. Vi får se om jag orkar.

Btw, igår vann jag lite grejer från tradera! Love tradera! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0