Men fy faaaaaaan!

Usch, vaknade vid kvart i sju tiden av att Mattias nästintill skriker - Haaaaaaaar du några haaaaaalstabletter?!?!
Känns som om jag har en bebis hemma, som väcker mig var och varannan timme, ena stunden är det de, nästa stund är det de.. osv.

Men iallafall, hämtar halstabletter, ger honom då, går sedan på toa, känner mig så förbannat illamående.
Hostar och i min hand kommer en spyattack (nice!). Jaha, då var vi där, spya igen. Och det var så förbannat äckligt denna gången. FY FAN!
Men förhoppningvis så är det bara en eftersläng av dagarnas magsjuka eller så är det fläskfilén jag åt igårkväll, den var kanske inte riktigt okej? Förhoppningvis! Men jag mår illa fortfarande.

Ja, så nu är både jag & mattias uppe, vi kollar Vakna! Nu är jag törstig, så nu blir det lite citrusdryck! (som jag förhoppningsvis får behålla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0