magsjuk

Vilken härlig start på Alla hjärtans dag - jag spyr!

Började känna av magen redan igår, var orolig och kände att jag mådde illa.
När jag lagt mig så var det enda jag tänkte på att kräkas, men vill inte. Gick inte att stå emot så särskilt länge. Började väll spy runt tolv inatt tror jag.. och hållt på fram och tillbaka hela natten.
Eller nåja, nu på efternatten så har jag sovit (ute på soffan för att inte störa Mattias). Men nu när Mattias åkt så har det börjat köra igen.

Åh jag är så törsig, men kan inte dricka något, då kräks jag upp allt igen.
Försöker ta en liten liten sked avslagen cola, men spyr med en gång.

Till råga på allt, så har jag dessutom feber, jajamen! 37,8 visade tempen för en stund sen, och jag som i vanliga fall har 36,5 typ.

P.s, när jag skrivit detta har jag spytt två gånger, det är såååååååå synd om mig. :( d.s


Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

usch, jag bävar för att åka på det där :( stackare :( hoppas du blir frisk snart ! Men du om du spy mycket, är det bättre för din mage och dig att du ändå dricker vatten om du så ändå spyr upp det.

Är inte bra om du blir uttorkad.



Krya på dig!

2011-02-14 @ 07:32:37
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: Becca

Uscha, I know the feeling.. hade helt glömt bort hur de va att spy utan de va på fyllan :P haha.. asjobbigt :/ krya på dig babe! <3<3

2011-02-14 @ 10:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0