Lathet!

Shit, har huvudvärk - igen! Whaat? Orka inte.

Har verkligen legat på latsidan idag.. gick upp tidigt iallafall, var uppe vid 08, kikade på Vakna! Sedan åt jag frukost, kikade på Hitta nemo (och grät lite såklart!:). Sen har jag inte gjort något. Pust. Fy fan vad lat. När man väl är uppe i tid så gör man ingenting ändå. En big suck på mig där.

Nu har jag iallafall diskat upp och maten står på spisen - köttfärssoppa.
Klockan fyra börjar tvättiden, så har sorterat upp all smutstvätt.
Sen när jag tvättar ska jag greja lite här hemma, så det blir någon ordning på torpet. Är ju heelg sen.. fast jag jobbar. Men vi börjar nog snart på det nya schemat = inge jobb varannan helg!

Förövrigt hade jag en trevlig kväll igår med mina kära arbetskollegor. Farah bjöd på mat, var så gott! Hon är så duktig! Proppmätt var ordet!

Nehe, kolla soppan. Tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0