Helt slut!

Somnade om.. och har legat i soffan hela dagen, känner mig verkligen mer död än levande. Är så trött, så trött!
Febern ligger kvar på samma, har inte tagit någon alvedon, så antar att det är därför den inte sjunkt.

Men snart måste jag ta tag i mig själv, laga lite mat, börjar bli hungrig - men jag orkar inte göra något avancerat, så får bli pyttipanna idag tror jag minsann. Gillar det inte sådär jätte mycket, men smidigt!

Förövrigt så tycker jag tiden står still, helt still. Drygt när man vill att tiden ska gå fortare. Men blir nog bättre när jag kommer igång med jobbet igen (på FREDAG?!). Vill att allt ska hända nu, nu, nu.

Förövrigt har jag än en gång hittat en urmysigt hus. Oh my gad!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart ligger det huset? :D :D

2011-02-16 @ 12:49:56
URL: http://emmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0