Badande katter!

Lördag!

Nu har vi precis badat alla 3 odjuren ;) Vilket faktiskt gick över förväntan!
Lite stretigt och jobbigt var det la, men jag tror att mitt teamtalk med dom igår gjorde att dom idag kände sig trygga i sin uppgift.. right?! :)

Usch, jag har fått sån nedrans hosta, det göör så jäkla ont när jag hostar. Grymt jobbigt. Men det går la över, som allt annat! :)

Annars så börjar snart våran tvättid, blir 3 maskiner tvätt idag skulle jag tro. Efter detta åker vi till Orrefors. Mattias & Esa ska greja med bilen! (åh vad jag vill ha en ny bil NU). Sen blir det hemåt och mysa framför melodifestivalen! Sista kvällen innan Mattias åker.

Imorgon är det söndag, helgen avslutas med jobb 12.30-21 och att Mattias åker till Strömstad. Så när jag kommer hem efter jobbet så kommer det vara tomt och tyst. :(

Dags att tvätta lite. Tjo!

P.s Ett stort Grattis till Pernilla & Ted som imorse fick en dotter! :) D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0