Att få tillbaka energi!

Hallå.

Tar en liten pause i plockandet! Har inte återfått alla krafter än riktigt. Men det går med små steg framåt iallafall.
Imorse vaknade jag till vid sju, men tänkte dåfan inte gå upp, har sovit piss inatt verkligen! Så jag försökte somna om, vilket gick sisådär. Sov lite om vartannat, kvart i nio gav jag upp.

Sedan dess har vi ätit frukost och slappat. Vad annars? Nu har mattias tagit sig en förmiddagslur (haha) och jag håller som sagt på att plocka litegranna.
Ser nu när solen lyser att mina fönster är JÄTTE JÄTTE JÄTTE skitiga och att det är JÄTTE JÄTTE dammigt här inne. Det är de värsta med mörka/svarta möbler.. Allt damm syns med en gång.. och har man 3 katter.. ja då är det fan inte lätt.

Nehe, nu ska jag återfå lite energi och fortsätta så det blir färdigt någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0