22 år idag!

23 Februari 2011 - min tjugoandra födelsedag!

Det gråa börjar klarna upp och jag tycker mig se solen lysa. Underbart!
Dock är det typ -7 grader, men vad gör väll det.
Hade jag varit piggare så hade jag förmodligen gått till jobbet idag, men det struntar jag nog i.

Känner mig förövrigt piggare idag. Mådde verkligen pissigt igår, men det beror nog dels på att jag sov för lite under natten med.
Nåja, huvudsaken är att jag mår bättre idag, vilket känns bra! Mamma skulle ta med hostmedicin så jag slipper den värsta hostan iallafall! Wonderfull!

Jessica sov här inatt, var länge sen vi träffades, så det var mysigt. :) Men hon gick väldigt tidigt (kvart över SEX!), hon & rasse skulle iväg. Men vaknade upp av ett fint litet meddelande på köksbordet. Gullis! :)

Förövrigt har det haglat in födelsedagsgratulationer, tack! Men som vanligt så känns det precis som innan.. precis som när jag var 20 ;)

Nehe, ska sminka mig lite, snyta mig och äta lite lunch innan det bär av till jobbet för möte mellan 14-16.
Tjo på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0