Städning på G!

Nu har jag precis skjutsat iväg mannen till Timmy, då de skulle greja med Timmys bil.
Så jag har lite egentid nu och har tänkt att ta hand om den genom att städa hela lägenheten.
Det behövs verkligen, så jag ser nästan framemot att städa och se slutresultatet! ;)

När jag skjutsat iväg honom åkte jag förbi coop och hämtade ut mitt paket från jotex som innehåll ett 6-dels bäddset, ett överkast & två filtar som passar till ett par gardiner jag ska ha i vardagsrummet i höst! ;)
Jag längtar nästa tillochmed till hösten nu, så mysigt med alla tända ljus & härliga filmkvällar insvept i en skön filt. :)

Nehe, om jag ska får något gjort så är det lika bra att sätta igång. :)

Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

men det bästa av allt som händer till hösten /vintern är att er bebis kommer ju =)

2011-08-12 @ 17:32:31
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0