Semester ett par dagar.

Snart bär det av mot Motala för att vara lite hus & kattvakt. Mamma & P-G for iväg imorse till Rom eftersom mamma fyller 50 år imorgon! :)

Så nu har jag städat hela lägenheten i princip och Mattias är på affären och köper hem till kattmat, när han kommer hem så ska han bara tömma kattlådan sen bär det av. :) Ska bli skönt att komma iväg ett par dagar.

Förresten så köpte vi en ny bil igår!! Äntligen! Det var ju inte en dag försent! :)
Så igår var vi ute och körde lite och även jag provkörde, det ni! Och det gick dessutom bra så jag körde ut till flerohopp ;) Så nu kanske jag vågar köra lite mer när vi har en ny bil som är lättare att köra!

Annars rullar det mesta på, på onsdag går jag in vecka 23, lillen sparkar och buffar som bara den. Igår fick han in en rejäl spark så hela min mage lyftes, haha! Busunge ♥.
Men han vill inte visa sin pappa att han kan sparkas, för så fort mattias lägger handen på magen så slutar han sparka :P Och direkt han tar bort handen så börjar han igen.. haha.

Vi har dessutom kollat på barnvagn som sagt och det blir förmodligen att vi beställer en nästa vecka! Ska kolla lite i Motala först bara. Men troligtvis beställer vi en från babyproffsen och då blir det en Emmaljunga - city cross! Både jag & Mattias gillade den när vi provade inne på affären, så förmodligen blir det en sådan!

Vi måste även städa ur "skötrummet" och bestämma lite hur vi ska ha det där, men jag tror jag har kommit på en rätt så bra lösning. Ska bara mäta ut allt så att det får plats! :)

Nehe, nu ska jag stänga av här och dona det sista. Vi hörs!

 Vecka 22+5..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0