Babybjörn

Har precis köpt en Babybjörn bärsele! Så jag hoppas att den duger åt vår lilla bebis, att han vill bli buren i en sådan! Med tanke på att det är rätt skönt att ha händerna fria om man tex ska ner och tvätta, blir ju lite jobbigt annars.
Vi får se, men nu är den köpt iallafall.. Skönt.

På tal om bebissaker har vi endel kvar att köpa, men det största är nog en säng.
Sen är det lite småprylar, så som badbalja, termometer, mobil, skötbädd och sånna där smågrejer!
Får ta och göra det snart, för jag börjar känna mig smått stressad faktiskt!
Ungen KAN jag faktiskt kika ut snart (förhoppningsvis inte - men man vet aldrig)..

Hur som haver, om en halvtimme är det föräldrargruppen som gäller, blir första träffen idag, spännande!
Jag & Jessica ska gå eftersom Mattias är iväg och jobbar! Och det är ju klart att faster ställer upp ;)
Undra om det är någon man känner i den där gruppen, hade ju varit lite trevligt trots allt.

Imorgon kommer föhoppningsvis Mattias hem! HOPPAS HOPPAS!
Dock åker jag 08,05 på fredag för att först åka till Lkpg och sedan vidare mot Sundsvall för kattutställning (Mamma som ska dit) sen far vi vidare mot Skellefteå! Det är 5 år sedan jag var där sist, så det ska bli roligt!
Kommer hem till Nybro på torsdag igen! Och då har jag och Mattas en HEL helg att bara umgås, då ska jag pussa på honom var och varannan minut, så det så!

Nehe, dags att runda av, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ska han få en egen mobil redan??? Hahaha...

2011-08-31 @ 14:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0