Vaken natt!

Hallå i stugorna!

Jag börjar med att tala om att jag är trött! Hua!
Och jag ska vara vaken hela natten, ska sitta på ett vak..
Ska vara vaken mellan 23-08.30, my gad! Och jag har jobbat 7-16 idag. Jag kommer verkligen vara helt slut imorgonbitti!
Men det får ju helt enkelt bara gå, har laddat upp med filmer, te och lite så. Så det ska nog kunna gå vägen. Ska även leta fram någon bra bok.

Ja, det blir inte så mycket till lördagsmys för min del. Men nästa helg är jag ju ledig, så förhoppningsvis så kommer det vara lungt då och bli en hel helg fylld med roligheter! Det ser jag framemot!

Nehe, lägga över lite filmer på min lilla vän och sen vila tills jag ska iväg. Trevlig lördagskväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0