Utsövd!

Har verkligen sovit ut idag! Vaknade vid halv tio och har inte vaknat en enda gång inatt! Verkligen tummen upp!
Och vet ni vad? Jag somnar mycket lättare nu, trots att mattias inte är hemma! Känns himla bra!

Har precis kommit ur duschen, ska snart föna te håret och sedan göra lite nytta här hemma, eller så gör jag det ikväll när jag har mer energi! (har alltid sååå mycket energi på kvällarna, kan börja med något nytt projekt vid 22-tiden:). Får se vad jag känner för. Annars har jag ju hela dagen imorgon också, tänkte nämligen vara klar till Mattias kommer hem! Så han ser att jag faktiskt kan göra (tunga) saker utan honom ;) självständig kvinna! haha!

Nehe (åh nej, inte det ordet igen, vad ska man säga istället?), vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0