Herregud!

Idag vaknade jag vid 10.40!!!! Herregud, vad är det med mig?
Brukar annars vakna halv nio, nio. Antar att jag är trött?! :)
Men det ska bli skärpning, får börja ställa klockan! Och nästa vecka ska jag iväg och träna också! Så då blir det att kliva upp tidigt!

Har annars varit himla duktig, har städat! Burit upp saker på vinden, samt rensat undan lite (och lagt det i ett annat skåp, hahaha). Och nu steker jag kroppkakor, som jag egentligen inte är så förtjust i, men fick ett himla sug efter det idag! Och nu så inser jag att vi inte har någon lingonsylt hemma! :(

Hur som helst, när maten är uppäten ska jag ta det sista, ut med sopor och så.

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0