Ett tråkigt inlägg igen.. :O

Har precis käkat litegranna!
My gad, igår blev jag sugen på blodpudding (whaaaaat?!), så tog upp det ur frysen, idag var jag dock inte lika sugen men käkade att iallafall, det var gryymt gott. Herregud, när åt jag det senast liksom?
Och så vitkålssallad till, herregud så gott det var! ;)

Har idag jobbat mellan 7-14, var riktigt segt att komma upp imorse eftersom jag somnade runt halv två inatt.
Men det gick bra, jobbade ju med Sollan & Mia, då går allt så himla braa!
Pratade även med chefen idag, så vi håller tummarna! Får svar om ungefär 1 vecka. Så håll alla fingrar och tår att jag får förlängt!
Är ju även med på LAS-listan nu, känns himla bra!! Äntligen, efter 4 år.

Efter jobbet for jag och handlade, så himla drygt! Hatar att handla! Självklart glömde det som jag egentligen skulle handla - diskmedel. Typiskt!

Nu blir det slapp i soffan fram tills kvällen. Känns grejt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Va också och handlade idag och hann inte handla allt så ska till staden imorgon också :)



Hittade en annan jacka på lindex som var varm och go idag :) Tror nog jag ska handla den istället för den på Ellos.

Kram

2010-10-12 @ 18:00:04
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0