Daaansa din djääävul!

Bemanningen ringde i förmiddags, så jag ska hoppa in nu ikväll. Hoppas på en LUGN kväll!
Eftersom viket jag fått är mindre än de jag haft innan så får jag hoppa in lite mer extra, men vad gör det? :)

Var nere på stan förut idag, skulle se om jag hittade någon jacka, det gjorde jag! Men köpte den inte, ska ju till Kalmar så ska se om jag hittar någon där.
Köpte även en present till min prins, bara för att! :) Jag älskar att köpa presenter sådär spontant!
Skulle även köpa en (försenad) födelsedagspresent till Rebecca, hade hittat den ultimata presenten. MEN DET VAR SLUT! Åh det hade varit så hon... :(

Nåja, ska dra på mig lite varma kläder och sedan bege mig ut i höstrusket. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0