20 Oktober 2010

Godmorgon!

Inte kom jag upp i tid idag heller. Suck! Fattar inte vad problemet är?!
Trots att jag somnade snabbt och rätt så tidigt så sover jag.. och sover.. och sover.

Annat är att det sägs att det ska snöa idag, det suger. Har inga vinterdäck! Och ingen cykel och det suger grymt jävla mycket.
Så hoppas Mattias fixat vinterdäck så vi kan sätta på de under helgen.

Idag ska jag jobba! Har först möte mellan 14-16, därefter jobbar jag till 22 i grupp 6. Puh, första gången jag jobbar kväll där, men det går nog bra.
Dessutom hoppas jag att chefen har något bra att berätta idag! Hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi har inga vinterdäck heller :S Hoppas att man hinner fixa det innan snön kommer.

Trodde man skulle vara ute i god tid, men det blev man inte iallfall ^^

Jag håller tummarna idag, Jenny :D

Kram

2010-10-20 @ 13:08:25
URL: http://emsipemsi.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha ;)

Det får du se.

Hoppas på ett mejl innan jag kan säga för mycket men jag lovar i sinom tid får du veta och hoppas du är med :D

Kram

2010-10-20 @ 22:24:04
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0