Dag 07.

Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Min nuvarande kärlek
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Det obehagligaste som hänt
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


Min bästa vän:

Ja, jag vet inte vart jag ska börja?
Min bästa vän är Rebecca, finaste underbaraste Rebecca!

Vi har kännt varann i herrans många år.. 8 år?
I början gillade jag henne inte alls, i min gamla dagbok står det "jag hatar Rebecca Petersson", haha gulligt! ;)
Det var på en "fest" hos Mike som vi började prata, eller jag tröstade henne. Hon var ledsen för att hon var såå kär i Henke. Och Peter var så kär i henne och allt var bara kaos! :)
Minns att vi stod ute i trädgården, Rebecca grät och jag kramade om na, sen dess har det varit vi!! =D

Vi ställer upp för varandra i vått och torrt. Och trots att vi kanske inte träffas & pratar så ofta så finns den där vänskapskärleken kvar. Det spelar ingen roll. Jag vet att om det är något är hon bara ett samtal bort och jag hoppas att hon vet att det gäller för henne med!

Vi är så olika, så himla olika, vi har två helt olika liv. Men det spelar ingen roll. Hon är den absolut bästa och underbaraste människan som jag har i mitt liv. Vad hade jag gjort utan henne?

Vi har så många minnen, bra & dåliga (gillar dom bra mest!;). Man hinner med mycket på 8 (?) år. Så himla mycket. Jag hoppas och tror att vår vänskap kommer leva vidare. Hon ska vara brudtärna på mitt (eventuella) bröllop, hon ska vara gudmor åt något av mina barn. Det är bara så självklart.

Rebecca, min finaste, underbaraste vän, åh vad jag älskar dig! Du är det bästa som finns! Den absolut finaste människan på jorden. Tack för att du finns! ♥


Kommentarer
Postat av: Becca

ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT MIN FINA UNDERBARA ÄLSKLING!!! Du och jag i all evighet!!!! <3

2010-11-23 @ 23:03:08
Postat av: Den ömma modern

Är det verkligen bara 8 år? Jag träffade ju P-G för 7 år sedan...

2010-11-23 @ 23:18:21
Postat av: Jenny

Hm.. ja.. men det var när jag gick i sexan/sjuan? Måste ju varit 8 år sedan? tror det var 2002.. :)

2010-11-24 @ 12:54:04
URL: http://bempa.blogg.se/
Postat av: Becca

Jenny, du skulle börja sjuan eller om du precis hade börjat sjuan, för de va ju på sommaren Mike hade sin fest... Tror de är 8 år.. :)

2010-11-24 @ 18:59:55
Postat av: Jenny

Jag skulle nog börja sjuan, men det var i Mars 2002 ;) Så någon sommar var det då inte. Kollade i in gamla dagbok, då står det i Mars att Mike ska ha fest och nästa sida som jag skrivit var i April och då hade jag skrivit om dig, Filippa & Malin! Så måste varit i Mars! ;)

2010-11-25 @ 11:08:31
URL: http://bempa.blogg.se/
Postat av: malin

jag tror jag var 14 år när ni två började umgås.. 14 eller 15.. för vet att jag var ganska nyinflyttad i alstermo. men minnet kan svika mig :)

2010-11-25 @ 18:48:25
URL: http://kaffetjackad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0