Pannkaksfrukost

Godmorgon.

Hade tänkt ta mig en härlig sovmorgon idag, men nehe, det fick jag minsann inte. Runt halv åtta vaknade jag av att kissen stod och skrek. Hon är så dum! Direkt när jag vaknat till och satt mig upp i sängen, ja då gick hon och la sig och sov, sedan dess har det i stort sett varit tyst här hemma. Suck!
Men jag låg kvar och kikade på unga mödrar och steg upp för en liten stund sen.

Just nu gräddar jag pannkakor, det är ju torsdag ;)
Eftersom det är Torsdag så kommer alltså Mattias hem ikväll! ♥
Tyvärr jobbar jag ikväll och imorgon på dagen, men det ska nog gå bra.
Morgondagen (fredag) slutar jag vid 14, därefter ska vi nog åka och storhandla.
Kanske blir det en tripp till Kalmar? Vore trevligt. Kanske att vi äter ute? Nåja vi får se.

Helgen är oplanerad, så vi tar det som de kommer. Men massor utav mys blir det iallafall. Man måste njuta av tiden tillsammans! ♥

Nåja, nu är mina pannkakor färdiga. Så nu ska jag käka.. Mm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0