Måndag morgon

Sitter och äter lite gröt. Jobbar till 14 idag, hoppas det går fort. Har en jäkla huvudvärk. Men det får gå ändå.
Mattias åkte för 1 timme sedan, de åkte vid halv sex idag istället. Skönt för min del också, slipper jag vakna vid 4. :)

Annars har helgen gått rätt smärtfritt förbi. Tråkigt att man jobbat när det varit så fint väder. :( Men vad ska man göra? det är bara att jobba och vara glad.

Kissen är förresten hemma igen! :) Vi var ute och letade efter henne, vi var i hela paradiset, borta vid åkrahäll och i det bostadsområdet där borta. Men ingenstans var hon. Så jag cyklade hem igen, medans mattias fortsatte, när jag kom till våra balkonger så fick jag känslan av att jag skulle kolla i den lilla busken på gräsplätten vid våra balkonger. Gick dit och ropade på henne, kikade i busken men såg inget, sen när jag går någon meter därifrån hör jag hur någon jamar, då är det kissen. Hon satt längst in i busken, så var inte så lätt att se eftersom den var så tät. Men nu är hon hemma iallafall - skönt!

Nehe, nu ska jag göra iordning lite mat till jobbet. Hejsvejs.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0